133 - 28/3

Ello!

Är rätt så trött just nu så jag sitter vi datorn och skrattar åt massor av små saker som kanske annars inte alls är så kul egentligen men ändå, HAHAHAH!
Jag kom på något jätte kul SYND BARA ATT JAG KOMMER GLÖMMA BORT DET ROLIGA TILLS JAG SKA BERÄTTA DET FÖR NÅGON...

Dagen var rätt värdelös med inställd bild vilket var the main reason som jag egentligen gick till skolan för och två till inställda för vissa.

Imorgon blire som sagt över till Borlänge
haha vet du vilket ställa flest människor bor längst i??

Bor länge.....

Jag dör

I varjefall så jag ska snart ta mig till mitt rum och ta fram saker till imorgon OCH DRICKA MINERAL VATTEN!
Dock så kom jag på nu att jag redan tagit fram kläderna jag ska ha imorgon och lagt på golvet, aja jag får väll hitt på nå annat då!

Kankse blir en feet Alvedon (med mineral vatten) haha tönt som skrev mineral vatten igen... aja och sedan sova, skulle vara rätt trevligt att sova!

Jag känner att detta blev ett rätt långt och meningslöst inlägg men WTF!
Plus att jag har gjort jätteee många "nya stycken" så det finns mellanrum och tid för dig som läser för att andas...
eller äre bara jag som inte andas när jag läser tills jag kommer till nytt stycka eller punkt??

Som ni märker så blev det en låg användning av punker i detta inlägg ocg det bryts av med nytt stycke..... eller ett flertal punkter.....

Japp nu kände jag att detta inlägg blev ännu mer meningslöst än innan...



OMG! jag höööör min moooder taaa fraaammm  goooodiiisss, shiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!!!!!
nuuuu kommer hooooon!!!!
Hon har tvåå skålar, jag är såå förväntansfull!!! yes yes yes yes


fuck det var inte godis..


Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0