Jullov (fortfarande)

Det är ett bra tag sedan jag skrev, och jag har inte haft en sådan här "bloggpaus"  på rätt så länge..

Det är han lite små saker sen senast dock så kommer jag nog inte riktigt på så mycket, höhö.
Jag inhandlade en cykel igår med min mor, och testades direkt när jag kom hem då jag cyklade över till Sandra och spelade wii hehhe!

Idag åkte jag över till Freja och Julia och spenderade min dag där, fast mina dagar är inte så långa längre eftersom jag sover så sjukt länge (för att vara mig) nu för tiden!!

Just nu är jag hemma hos min moder, och skypade lite med issa och daniel för ett tag sedan vi spelar "kaninslakt spelet".......

Imorgon ska jag ner på stan tillsammans med Kullbergarna och efter det ska jag över till Vilan och spendera natten där!

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Kommentarer
Postat av: issa

HAHHAHAHA

2012-01-05 @ 15:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0