Jag + tider

Jag och tider har aldrig riktigt varit bästa vänner..

Det känns som åratal sedan då jag och tiden skrattade och umgicks tillsammans. Och de glada lyckliga minnena från den tiden hänger tappert kvar!
Men det vart ju så att samtidigt som jag och tiden växte och vart äldre vart våra vägar skilda och vänskapen tyna sakta bort så som isen gör...

Och nu har jag och tiden tuffa stunder, då man ska planera och dona innan det går som man vill.
Så enkelt som att ta reda på när jag ska gå upp imorgon blir rena rama matten!!

Tiden detta är riktat till dig:
"det vackraste jag vet,
Är att se dig när du sover
....
Att älskas utav dig är det vackraste för miiig"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0