98 - 31/1

Ännu ett sent inlägg

För 30 dagar sedan fyllde jag 16 vilket jag ofta glömmer bort!
Och denna månad slutar med en tisdag, och som alla tisdagar vart det en kort en.
Jag kom till skolan drygt 15-20 över 10 och får veta att fotbollen är inställd. Och biologin var uppskjuten en halvtimme så efter 20 minuters lektion var skoldagen slut!
Det firades genom att stanna i skolan till halv 2 och jag tillbringade tiden med Freja, Lovisa och många andra. Jag var med på 9Fs engelska lektion och efter det tog jag bussen till sats och väntade in issa för ännu en dags träning.

Väl hemma var det fysik och engelska som prioriterades dock tog det ett tag för mig att börja med engelskan...
Too model Sverige började idag också, en tumme upp där alltså!

Det blir ganska tråkiga inlägg på bloggen med endast text eftersom blogg.se ville inte funka för mig på datorn och jag ut inga nya bilder på mobilen från dagen. Det får bli skärpning med det! Måste börja gå och ta kort på allt och alla nu!! Jajamen!!!


Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo

Justeeeee jag hade en bild!!
Denna bild visar hur lång tid det tog för mig att springa från en av bänkarna längst bort i ljusgården och springa in i matsalen och ta ett glas vatten och dricka och sedan lämna glaset vid disken och sedan springa tillbaka ut igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0