91 - 20/1

Det var en okej fredag med matte mys och trevliga människor!
Hade ingen SO men jag stannade kvar i skolan tillsammans med några andra men efter ett tag drog de flesta men jag tvingade kvar robin matilda och emma för jag orkade inte cykla hem....

Men till slut en timme efteråt (den tid då jag brukar sluta) så åkte jag hem och issa kom en stund efteråt!
Men hon åkte för ett tag sedan.

Imorgon ska jag upp för att cykla till Liljefors för lite rugby, och därefter får jag se vad som händer. På kvällen ska jag på bio med Freja och Isabel, kul kul!

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Några riktigt schöööna bilder från Gotland förra året!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0