85 - 12/01

vaknade upp i Vilan och begav mig efter ett tag mot Gränby skolan, det vart en lektion och sedan gick jag hem...eller jag gick ju inte heela vägen hem utan jag gick till 3an (det regna) men när jag kommer fram så står bussen där men kör iväg så jag gick till nästa busshållplats och väntade där snällt i regnet i 10 minuter.

Lite över tre kom Issa förbi ochjag fick så fina presenter av  henne,hihhi!
Och sedan åkte vi ner till sats och skaffa gymkort också började vi träna vid fyra. Vid sex skildes vi åt och jag tyg 3an mot Östra Nyby igen.

För tillfället sitter jag i soffan och kollar runt på bloggar lite tills jag får något bättre för mig!

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0