113 - 28/2

Elllooo!

Sovmorgon till 10.55 som vanligt ochklart så befinner jag mig på skolan 55 minuter innan lektionen börjar.
Det vart sedan avfärd mot Diös och efter det bara på med byxor och sats där Issa och Jasse väntade in mig vid halv 3 och sedan vart det hårdträning där till halv fem, tror jag.

Imorgon ska jag till Katte på prova på dag med Julia och Freja! Toppen Toppen.

Ska tagga upp mig för svensk och fysik läxa och efter det bir det belöning med Top model sverige, awesooomee!


Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo



AWKWARD MOMENT

Juste jag var super klantig idag...
under fotbollsträningen så svimmade Filippa och hon låg ned så frågade jag henne om hon mådde bra och då svarade hon mig inte så jag gick och fortsatte med övningen men efter ett litet tag gick helen och såg till henne och då hade hon tydligen hon svimmat.

Filippa om du läser detta FÖLÅT för att jag inte fatta att du svimma när du inte svarade mig!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0