103 - 7/2

Idag är det en vecka kvar till alla hjärtans dag ♥ det är också en vecka kvar till nationella prov i NO.

Ännu en inställd fotbollslektion vart det idag, då vi hade gått till Diös för att upptäcka det. Innan var det biologi som gick av stapeln men prio 1 var någ det första netionella provet i årskurs 9 idag i svenska!

Efter skolan åkte jag på marknaden vid vaksala torg tillsammans med Robin,Daniel,Marcus,Fredrik,Linus,pontus och jag köpte ett sådant där sockrigt äpple kanderat elelr hur det nu stavas???..
Men efter det åkte jag med Robin hem och Matilda och Lucas kom över fast jag satt och spela tv spel med robin.

Snabbt tog jag mig till sats och mötte upp issa för lite träning. Och det satt inte helt fel med lasagne när man kom hem! Min kära mor kom hem med ett paket hämtat från Ica vid Heidenstams torg och paketet innehöll mina två klänningar som jag betsällde från Fokiwa och en av dem får ni allt se imorgon!!

Imorgon ska jag med Elina på öppethus på Lundellaska också, ska bli trevligt.

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0