Vilan

Har små pluggat lite på Svenskan, Kemin och So härligt härligt.

Slutade halv 4 idag efter en mindre rolig dag. Efter Spanskan imorse satte jag och fina  lina oss med E och kolla på medan de plugga samhälls ekonomi men gick över till vår klass och körde bonka bäver när de kom, (Y)
Hittar små sår lite då och då på mina händer sen bonka bäver hehe....
på svenskan skrev vi brev som skulle med till prao platsen så chillerill på det!

Men nu sitter jag i Vilan och bör återgå till so pluggandet, skönt att det är GYMNASIEMÄSSAN imorgon också, slipper skola...



jag är hos pappa så jag har inga bilder här, men jag hitta en liten mapp med gamla biler och här är en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0