Lördag

Jag väntar tålmodigt på 5an från Vilan med hopp om att den kommer snart...
Ska ner på stan för att möta upp Issa och Kajsa för att sedan gå med dem på öppethus på Thorén. Efter det vet jag bannemej inte vad som händer.

Vakna imorse och kände suget efter att spela FIFA 09 på Wii vilket jag inte gjort på år och dar! Så man satte sig och drog igenom en tunering..
Sen var det ju bara att ta sig ut till bussen men jag brukar alltid trassla till det med bussarna här, jag gick mot 22 och 20 för att se när den skulle komma och beslöt mig sedan för att gå ner till 5an och se när den går och vad gör 22an om inte kommer när jag står 4 meter bort för att gå mot 5an, jo bussfan kom....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0