Detta är meningslöst

Nu när jag har skrivit ett glatt och ett lite mindre glatt inlägg kan jag ju också skriva ett meningslöst inlägg...

Det var en gång en ekorre och den skulle gå på promenad sen kom en norshörning för att äta upp ekorren och efter det skulle norshörningen gå på kalas...
Boken jag hitta häromdan var ganska intressant den handlade om meningen om livet och de sociala uppfattningarna på Facebook.
Det skulle kunna vara så att jag inte har mer saker att säga men nu är det så att det finns mer saker att säga!
Tillexempel kan jag nämna det här med blommor... Det finns röda, blåa, gula, gröna, lila, orangea, rosa och en massa andra färger på blommor, jag gillar blommor!

Nu sluta idol pausen då hejdå pårej!

Vad vore ett meningslöst inlägg utan en meningslös bild på en colafläck!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0