Blogg appen

Jag har nu laddat ner blogg.se appen och jag måste bara säga att den är toppen och man kan ju skaffa den för att kolla på andras bloggar(menar om man inte har en blogg själv) och det är ju awesomeee!
Nej men så jag har tagit mig en dusch och ansiktsmask, men jag skulle mig allt vilja hitt på nå mer och Frejas förslag var att jag skulle baka till henne och man får ju se!
Och tillägnat till Isabelle Edén: jag orka inte Bomba dig med sms längre( kom på att jag tror jag betalar för dem) och så vill jag bara säga att jag tycker mun Dalecarlia berättelse som jag skrev till dig var fett gryym! Så jag ringde Freja och läste upp den för henne, måste nog erkänna att hon inte lät lika imponerad på den som rösten i mitt huvud, syyynd.....


Diös i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0