57 - 14/11 - Prao

Första prao dagen var det idag och jag började kl 11 på Companys i Gränby Centrum.
Det var mycket kul och personalen var jätte snälla och så var det en annan praktikant där som jag hängde efter istort sätt hela dagen men hon var super trevlig!

Just nu sitter jag i lägenheten och väntar in kvällens gäst Matilda, och så försöker jag få tag på FREJA KULLBERG som inte svarar på sin mobil. jag behöver mina prao papper som hon har! för jag ville inte åka till skolan imorse för att hämta dem så hon tog dem, snällt av henne men svara din rakarns tomatsoppa!!!

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo



Bjuder på en jätte nördig bild från Gotland med Sandra då jag LEKER COOL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0