Oh look a pretty ponny!

Hello I'm talking to my friend amanda on facebook, it is funny!

Japp men jag har typ valt kläder tills imorgon, jag måste nog erkänna att jag älskar att välja kläder till morgondagen att känna lite ångest en cirka 10 minuter då och då är nästan välbehövligt för att veta att jag lever. Haha gud jag låter så skum!... men iallafall jag tror att det kommer jag sakna mest tills skolan börjar, låter konstigt men sant tyvärr aja life's hard!

Sommarskolan gick okej, jag och Filippa kom sent första dagen men thats fine.
Sen fick jag vänta rumplänge på 10 och sen fick man ju vänta så där gulligt länge på att 809 skulle komma också, men tillslut kom jag hem. Efter att ha gott av en hållplats försent och fick springa genom skogen!

Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0