Lördag - den sista

Det är nu sista dagen på detta år 2011, och jag vet inte om jag gillar det. Och med tanke på det så betyder det att jag fyller år samtidigt som fyverkeriernas ljud kommer eka på himelen. Jag nja på något sätt vill jag inte att det ska bli ett nytt år, inte än iallafall.

Det är fint väder ute och senare kommer jag gå och möta upp Sandra på vår heemliga mötesplats , ooohh..
Och därefter går vi över bron till Freja och Julia. Väl framme kommer jag hjälpa Joanna med lösögonfransar, och göra stereon redo för att bah leverera...

Jag vet inte hur länge jag kommer att orka vara med dem alla, men jag hoppas på ett tag iallafall!
Videokameran åker med och några fina minnen hoppas jag fastnar i minneskortet.


Jag hoppas att alla är nöjda med sitt 2011 för den är snart slut. Men ni har haft ett mindre bra år så kan man bara låta detta år bara vara och gå in i ett nytt år och hoppas på att 2012 blir bättre.
Om du hade ett bra år hoppas jag bara att det försätter bli bra att lyckan bara överförs till nästa.

Och om några timmar kommer 2011 ta slut och kommer aldrig komma tillbaka, du kommer aldrig återuppleva den här dagen, aldrig någonsin.
Ta vara på den ♦





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0