4

Dagen börja kl 5.30 i Almunge, efter att ha fixat mig klart inför skolan tog jag bussen in.
Satt i skolan till resten av flick kåren kom och det var dax för matte. Lektionen gick åt att flytta lådor och andra saker från klassrummet till fysiksalen. Efter det var det Spanska vilket gick helt okej eftersom vi satt och intervjua varanda. Efter det orkade jag inge mer skola men det var bara att ta sig igenom de 2 lektionerna som var kvar tills lunch. när väl de fyra lektionerna var över kändes det väääääldigt skönt och jag fick en trevlig åkkompis att åka hem det med namnet Emma Carlsson. Så satt och hade det trevligt med henne.

På fredag planerar jag och julia att sitta och spela tv-spel medans de andra åker till fest hos mange-fesen. Låter så kul "medans alla andra ungdomar är ute och festar sitter vi inne en fredagskväll och spelar" hahaha. Men men vi letar efter någon som jag några tv-spel att låna ut. så vi får se hur det går....

Ha det bra
Så ses vi snar
//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0