2

Vandringen var hej hopp säger jag bara.
Börja dagen med att råka ta en buss förtidigt som tur var så var matilda på plats i skolan ett litet tag efter mig. Senare tog vi alla bussen från Heidenstam till Gamla Uppsala och på börja vandringen medans det åska. Matilda och jag kom ifrån gruppen och fortsatte gå medans resten av klassen satt och åt, vilket vi var omedvetna om.

Men vi gick rätt och var typ de ända eftersom dagen sluta vid 12 för att andra klasser var så utspridda och gick fel plus att det spöööregna! så matilda och jag kom fram till Fyrishov och tog därefter bussen mot station och avsluta dagen med shopping!!

Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0