115 - 3/2

 
En fredag till är avklarad och det bjöds på ett super trevligt väder också!

Jag sitter i detta nu i träningskläder för jag skulle ner på sats med issa men det blev inge med det så jag vet inte rikigt vad jag ska göra nu...
Blir nog en härlig hemmakväll.


Jag mår rätt dåligt över mitt gymnasieval och jag vet inte hur jag ska få mig att må bättre, känns som om jag inte kommer bli nöjd någon gång! får lite "efter-valet-panik"


Ingen rygby blir det imorgon heller lite tråigt men men alltid gåre inte jö.


Man blir inte direkt taggad till Romme på onsdag i detta väder heller, nu när det känns som vår och skinnjackan är på, har man ingen större lust att åka till en kall och snöig backe. Dock så lär det bli rätt slaskigt! Men inga sura miner det kommer säkert bli toppen, ska lära Freja åka snowboard också så får se hur det går!

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0