114 - 1/3

En mycket händelserik dag, med gynmasieval och test träna med Uif för första gången.

Som sakt var det lite små spännande dag idag dock så tyckte jag gymnasievalet var reeeent hemskt!
När alla på dagen i skolan frågade vart jag skulle gå och jag svara alla "jag vet inte jag har inte sökt än" vart alla förvånade och jag fick mer och mer panik. Så jag sprang upp till syven och satt där med henne ett tag och hon hjälpte mig att säha och toh mina papper. Så yes jag får gå  gymnasiet jag mää.

Det vart Thorén natur som  första och Katte natur som andra....

Efter skolan drog jag hem och tog efter ett tag bussen mot flogsta för träning på Ekeby konstgräs med Uif, och det gick så piiinsamt dåligt så jag måste dit igen för att föröka vara bättre!

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0