En fortsättning

Resten av dagen har jag faktiskt tagit mig tid för att göra absolut ingenting!

Eller kankse något har jag väll gjot då..
tex kollat upp skolresor och kollat på en film. Tja det var inte mycket men aja. Har haft lite panik ångest om jag ska åka och träna eller inte, men beslöt mig för att inte träna. Det för bli sats med issa imorgon efter skolan istället!

Jag ska också test träna med Uif på torsdag (så issa jag kan inte gymma då).
Men annars nu ska jag nog tag och fixa till imrogon, DOCK SÅ HAR JAG REDAN GJORT DET!
Varför tar denna kväll aldrig slut??

Fast nu såg jag att det blir en shopaholics bekännelser på 5an vid 21.00 woop woop!

Juste jag har beställt två klänningar från Fokiwa..




Fast jag beställde den i Beige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0