88 - 17/1

Skoldagen idag var kort med sovmorgon till 10.55 och slut vid 14.10 och Biologi och fotboll på schemat!
Men jag vaknade vid 9 och vart klar snabbt men beslöt mig att inte åka till skolan än, men tillsist åkte jag så jag kom till skolan 10.20 lagom till Julia och Freja slutade!

Efter fotbollen vart det direkt 2an till Sats och lite mer träning tillammans med Issa... dock så var jag jätte trött så jag beslöt mig för att inte springa på löpbanden utan gick i bra tackt i uppförsbacke istället.
Men så råkade jag bluunda lite föör länge vilket jag inte märkte förrän jag hade åkt av läpbandet....rättare sagt så hade jag somnat medan jag gick!!

Just nu ligger jag i soffa i Östra Nyby och har pratat med Elina om morgondagens fysträning med Rugbyn och så ska jag väll tag och göra engelska läxan och efter det blir det att SOVA!

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0