86 - 13/1

Det är fredag den 13onde!
Och jag var beredd för att ramla med cykeln någon gång idag, bara för oturens skull!!

Och när Julia skjutsade mig på min cykel på väg tillbaka till skolan efter fotbollen så lekte vi racerförare och var med i ett lopp!
Och i kurvan vid lidL så var det iiiisss och det resulterade två flickor i snön på marken och ett stort gäng 98 tjejer som häpet står några meter därifrån....
Julia och jag ställde oss upp såg att vi var hela och gjorde en fet HIGH FIVE!
Skrattande gick vi tillbaka till skolan..

Så det var det vi föll, men det var iallafall på mållinjen...

Nu sitter jag och kollar på Simpsons med Julia medan Freja är på sitt rum och pluggar engelska!
Senare kommer the rest of the crew och skräckfilmer står på listan för kvällen!

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Kommentarer
Postat av: kajsa

fin bild biancis!

2012-01-14 @ 00:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0