84 - 11/1

Jag ber om ursäkt för jätte dåligt bloggande! Igår åkte jag iallafall till stockholm igen fast denna gång med kullbergarna och Sandra och Elina som sällskap, tack för den härliga dagen och presenten flickor! Idag var det dags för skola igen och med skolans början ska också mitt bloggande förbättras, just nu skriver jag från mobilen och inte genom blogg appen eftersom den är smått ohjälpsam mot mot för tillfället... Iallafall dagen idag var lång och lite tröttsam eftersom det var svårt att helt plötsligt vakna tjugo i sju! Och läxor vart det direkt till imorgon och det var en trött Bianca som cyklade hem efter skolan, dock så fick jag sällskap med Maxwell till ishallen så de va ju toppen! Efter det var det att packa om och sedan vidare mot vilan och jag har ny tillbringat kvällen här! Imorgon ska jag och issa skaffa gymkort också och det blir att använda det direkt... Ha det bra Så ses vi snart //Biinnjjoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0