Torsdag

Shiiiiiit va länge sedan det vad jag skrev!!

Idag är det jätte fint väder ute och jag ska bege mig till Tullinge där ett litet kalas hålls för en liten 3 treåring.
Veckan har varit full med ståhej och på
Måndagen var jag med Freja, Julia och Sandra och åt en mycket trevlig lunch
Tisdagen tillbringades med Isabel och vi bakade och pratade bland annat.
Igår var jag och tog en lunch med Freja och Jakob

Imorgon ska jag sätta mig på en buss ut till björklinge också.
Fysik ska jag försöka klämma in någonstans förhoppningsvis. På lördag åker jag och issa till kungsberget över dagen också vilket jag ser fram emot och efter det börjar ju skolan snart igen....stöööön.

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0