110 - 16/2

Halloj!
Sitter nu hemma ovh har precis svarat på sista frågan på biologi provet. Och så jag jag gjort klart idrotts lektionen och so läxan också ååå va glad jag är!
Lite små mycket att göra nu för tiden...

Igår var jag på Katte med freja sandra och några andra. Träffade på Maxwell och Daniel där också, mycket trevligt. Jagoch freja gick till bussen vid Fyris skolan och träffade på issa och kajsa när de sprang till bussen. Själv så åke bussen förb mig och freja när den kom för vi tydligen inte hade stått och hoppat att vi skulle med......... så tio min senare klev vi på bussen för att ta oss hem.

Imorgon äre fredag och det är du alla dessa arbeten ska in och jag hoppade nu över svenksan och matten!
Aja allt löser sig..

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0