102 - 6/2

Just nu befinner jag mig på sats och inväntar ett pilates pass.

Imorgon är det dags för första nationella provet och det blir i svenska, ja vi för se hur det går.
Skoldagen idag var tja som en vanlig måndag, dock så hade jag lyckats glömma mina skåpnycklar så jag fick gått genom gå denna dag med inga böcker fast med en lånad penna av snälla Kikki!

Jag har inte skrivit något i helgen heller ledsen för det!
Men i lördags åkte jag på språkresemöte med Elina och våra föräldrar plus sandras mamma.

På söndag vart det en MAX lunch med Kullberga men innan vart det ett till språkresemöte gast med bara oss alla, Sandra var med då också!

Det pekar mot Torquay i England på språkresa..


Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0