Vem vet

Det finns sådana där fina stunder, sådana som får en riktigt glad. Jag älskar sådana där stunder och jag är glad för att gå uppleva dem även om jag ej visar de! Jag kommer senare med en liten förklaring...

Jag pratade nyss med Issa, tummen upp för det, vi pratade ett tag men för det mesta av tiden lyssnade hon på medan jag sjöng "känn en doft av kärleken" eller berättade en saga för flickan. Men kom sedan till insikt att jag borde göra någe vettigt med mitt liv så jag satte mig vid Facebook.....
Facebook ett ställe där folk gömmer sig bakom datorskärmar ihop om att finna frid, eller bara någon som tros vara social men egentligen inte har ett liv.

Tillbaka till den där fina känslan...
Få in en sådan där fin stämning igen få du tänker på någe trevligt och glatt! När du är med vänner eller sådana du gillar, det ska man uppskatta mycket och det är sådana fina stunder som man ska känna. Just nu hat jag en sådan där underbar känsla den finaste av dem alla, jag ska sova.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0