Mässan

Gymnasie mässan idag var lite rörig då det var grymt mycket folk där!
Vid ett åkte jag ner mot Fyrishov med Freja och så gick vi runt och kollade och jag tog hem rätt många kataloger från skolor hehe...

Sen träffa jag Issa och Kajsa och jag o Freja visa dem vägen mot Fyrisskolan och dumpa dom och skulle ta oss hem. Men sen kom issa och Kajsa ut igen efter en kort stund och gav upp, men icke fick de det och jag tog med de in igen för att fråga ut skolor, bra jobbat Bianca!

Sedan åkte vi alla tre hem till mig i Almunge och snacke packe lite granna!
Nu sitter jag i soffan och jag äntligen överfört bilderna till USB minnet woop woop! Och jag tänker bannemej gå och lägga mig, efter att jag har plattat håret borstat tänderna och kankse slänger in lite spanska någon stan plus packning till helgen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0