Något på gång

Kom precis innanför dörren efter att ha varit en snabbis på Gränby C eftersom jag hitte ett hål i en av mina tröjor som jag köpte igår. Plus så vart det lite godis med hem till EMA ikväll!

Pluggandet får jag återgå till nu och matte kom på tur så det blir nog att göra alla de matte läxor jag ligger efter med, puust.

Och så har jag kollat på Språk resor och jag vill verkligen åka, men jag vet inte om jag vill åka själv...
Men jag skulle vilka åka till England till antingen Torquay eller Hasting och då är det klassisk språkresa men jag skulle också vilja åka på intensiv kurs i England och då är de lite med centralt och då skulle jag vilja gå i Birmingham, eller någon annan av de i England hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0