Höstlov dag 4

Det är torsdag och lovet är snart slut, vilket jag inte kan förstå eftersom det har gått så fort och det känns som om jag inte hinner med! Hade många saker i planerade trodde jag, men det ända jag har gjort är att sova typ eller varit med issa o kajsa, eller packat. Men det kankse är ett skönt lov ändå men jag hade tänkt ta och pluggat detta lov!! aja för tat en annan gång...

Idag har dagen bara gått åt att packa ner saker från mitt rum eftersom vi får nyckeln till lägenheten imorgon kaknske vore det då en bra ide och packa, hehe. Fast dock tog det inte så länge att packa bara några timmar typ. UNgefär då länge det tog att göra den där presenten till Joanna på hennes student kom jag på nu!

Jag tar också tillfället i akt och hälsar en fin svenks hälsning till Julia & Freja som är i Berlin just nu, puss på er!

Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0