Sindrau, Frejus, Elinus & Julius

Hej hopp!

Valborg var skojjigt värre med Sandra, Freja, Elina och Julia. Dagen börja hos far min och där ifrån tog jag mig till Sandra. Vi tillbringade tid vid forsränningen och vi spändera mycket tid på att ta oss upp och ner från ett hustak! Det var bannemej det värsta jag varit med om på länge. Jag vart så grymt glad av att det kom några som inte prata svenska och dom lyfte ner mig från taket!! det var så härligt att känna marken igen!! Jag ville betala dem en 20:a men de tog inte emot den even fast jag smått skrek åt dem "Take it, take it please!!!"
(Men det sluta med att Freja drog mig därifrån och sa att jag skrämde dem....)

Efter det drog vi alla till Gränby C och åt, och tivolit stod näst på att göra listan.
Och vi körde sanning eller konsekvens men utan konsekvens eftersom ingen orka det. Och det sluta efter några timmar då jag och freja skrek och krigade plus att Sandra, Elina och Julia tvinga oss att gå till brasan så vi hann inte mer. Och vi sluta kanske också för att Freja sa en fråga som slutade med att jag sprang där ifrån men stannade 8meter frammåt för att andas lite!

Brasan var också mycket trevligt men under turen vid brasan åkte Julia hem. Det fanns inte så många som var där som jag kände, eller så var det de bara att jag inte kolla ordentligt...
Jakob joina oss också en lite stund. När vi väl kom hem från brasan somna Elina på soffan och Freja åkte hem och efter det somna jag också! så vid halv 7 på morgonen vakna jag och kände värsta smärtan i kroppen fär jag låg då inte skönt....


Men sammanlagt så var Valborg som min gulliga vän filippa skulle säga gal1 bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0