söndag

Det är nu dagen efter julafton och det känns i stort sett som om julen är  över för i år...

Fast lite senare ska jag till Vilan och fira lite jul med min far och bror.
Nu sitter jag i soffan med min nya möffiga badrock jag fick av min kusin hihih. Och som sällskap har jag min stereo till mobilen, fast man kan koppla ut den till annat också!
Och mitt rum pryds av en digita fotoram och jag har lag in 50 bilder för tillfället..
och man kan ha musik och filmer på den määä.

Och juste angående mitt rum så fick jag en fråga om jag kunde ta kort på mitt rum, och självklart kan jag göra det. Dock så måste jag städa mitt rum hihi, så det kan ta ett litet tag plus att det är inte helt klart än, måste få in en garderob till och några hyllor....
Och jag fick i julklapp också a
tt jag ska få trycka upp antingen en eller två stora bilder av mina egna bilder, och isåfall ska jag sätta upp en över sängen, hööh


Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0