Måndag

Det var ju ett tag sedan....

Nu är jag hemma och igår tillbringade jag dagen med Sandra hos kullbergarna, Sandra och jag kolladepå freja och julias match och efter det åkte vi hem till dem och hyrde film och hade det bra!

Förra veckan var jag på Gotland med Sandra, great! va ju det.
Jag har massa bilder från veckan, som kanske kommer upp senare.För nu har jag precis fått upp Kroatien bilderna!

Nu i veckan ska jag komma igång med träningen för på söndag ska gusk möta vaksla på årsta ip....
Och jag sitter och skriver på en engelsk historia nu som tar tid vill jag säga.
Men så börjar ju skolan nästa vecka så skit på det!!

Ha det bra
Så ses vi snart

//Biinnjjoo


Sandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0