6

Det är onsdag och skolan idag gick bra, men man längtar ju lite tills man slutar, hehe.
Idrott hade vi första gången idag och man fick veta att vi skulle orientera nästa vecka vilket jag verkligen ogillar med stort O!!!! men iallafall så började idrotten lugnt och jag engagera mig inte tillräckligt för att bli svettig vilket jag inte kände för att göra dig hehe. Men sen vart det ju förjäkligt när vi var tvunga att springa, puhh!

skolan slutatillslut iallafall och jag åkna ner till stan och mötte upp Julia som skulle köpa ett par jeans på Gina Tricot och kolla in en grön jacka på Bikbok. Jag köpte en blå blus på Gina faktiskt förundrad själv, eftersom jag inte vill köpa kläder på Gina men nu vart det så iallafall tror det mest var trost shoppande....

Nu är jag hemma och kollar in "Say yes to the dress", och jag äter den grymt god chokladen från Lindt!!

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0