5

Dagen var så sjukt jobbig, det var en sådan här "faan va ful jag serut idag" ser lika dan ut som alla andra dar men just vissa dagar inser mansjälv hur man ser ut hahaha. Nej men jag var som sagt jätte trött vilket visade sig när jag glömde fotbollskorna hemma.....

Så på fotbollen satt jag med lina och amanda zaza medan micho hade min mobil som ledde till de fina inlägg som dök upp på facebook. Och så var man tvungen att vänta på att komma hem och ta bort inläggen, för att man inte kan ta bort inlägg från mobil vilket jag tycker är mycket oroligt.

Lina och jag gck på stan efter skolan och jag köpte en tröja så dage vart bättre efter det!!!
Och nu är jag hemma och har pratat med Julia några gånger så där. För det mesta har vi pratat om fredag som vi är fett taggade på, eftersom vi ska sitta hemma och spela tv-spel!!!

Jag vet iallafall vad jag ska ha för kläder på mig imorgon, så nu väntas tiden då alla Gossip Girl avsnitt av säsong 3 och inväntan av att orka göra läxorna.

Ha det bra
Så ses vi snart
//Biinnjjoo


Julia & Jag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0